Tuesday, December 28, 2010

Azam tahun 2011

Salam.
Wah wah wah. Dah lama tak update, update2 tros join contest.
Ahaha. Bukan apa, x salah meramaikan contest kan kan?
Mana tahu ada rezeki terselindung :p

Ok back to the topik. Azam Azam Azam.
Seriously 2011 ni ada azam yang sangat sangat kuat.
WAH! 
Nak tahu? Mana bole bagitahu. Rahsia lar.

Ahahaha. Kiddin je r.
Sebenarnya aku da hampir tamat pembelajaran.
Kalau segalanya lancar, habis lar diploma bulan 4 nanti.
Azam aku, dapatkan diploma in time. Work hard, study smart.
Xmo extend extend. 
Mr. Extend tolong pergi jauh jauh ye? Plis sgt2 =.=

Another 1, nak buat degree. Bulan Jan 2011 ni apply dan pertengahan 2011 nanti keluar r result nya.
Doa-doa kan ek supaya aku dapat sambung blaja ek?
Dapat 40 reader amin kan doa ni, Insyaallah makbul. heee~~



Nak sangat grad dengan berjaya. Bukan setakat tu je.
Aku nak mama aku bangga dengan anak sulungnya ni. Walaupun hanya sekadar diploma, aku akan cuba untuk mendapatkan degree pula selepas ini.

Azam Oh Azam. Stay strong taw!!

Thanks to MatJoe atas jemputan nya ke CONTEST azam ini.


Eh eh sebelum tu nak bagitahu ni,
contest ini dianjurkan oleh Matjoe dan turut ditaja oleh Eyriqazz(rm 50) Kak Ina KL (cookies rm50)  AbangEnsem (6 ebook, rm120), Kak Yon (3xrm10 topup, rm30) dan Tinihani (4 ribbon brooch, rm20)

5 comments:

Matjoe said...

bagus brom amik degree. tahniah n good luck.

tq joint, jgn lupa contest like gambar anda di facebook page matjoe

zul said...

thanks bro.sudi singgah2 :)

Hanim Mahali said...

gud luck! semoga azam terlaksana and hasrat tercapai... ^_^

kak ina kl said...

goodluck yer dik..semuga apa yang di idamkan akan menjadi kenyataan.

zul said...

hanim : terima kasih.sgt3 :)

Kak ina kl : wah wah.makcik datang jenguk.mekasih sudi jenguk blog buruk ini. :)
selalu gak jadi jalan diam2 kat blog kak ina.rapat dengan bro eyriqazz kan?terima kasih byk2 :)

Post a Comment