Saturday, January 1, 2011

Sambutan New Year!

Salam.
Yeah!2011 suda mari!!!
bye bye 2010.2010 bawa banyak erti kepada aku.Pelbagai cerita,dugaan,dan macam2 lagi yang berlaku pada 2010.
Bagaimanapun,2010 sudah pergi,bukalah buku yang baru,tutup buku yang lama.

buka buku baru

Maafkan lar sesama manusia,dan lupakan lah dendam.
Kan tu lebih diberkati.Mana tahu 2011 boleh jadi tahun yang dirahmati untuk korg semua kan?
Tak rugi pon memaafkan orang yang ada buat salah dengan kite. :)

Oh ya.Berbalik kepada tajuk tu ha.Sambutan New Year!
Korang g sambut ke?kat mana?ada ape je?
Ouh.best tak?best tak?

Aku?Tak pergi mana2 pon :)
sebabnya?Banyak faktor yang mempengaruhi sebab aku ni.Nak tau?

1. Dah tua.Dah tak bersemangat macam muda-muda =.=

2. Tak tahu nak pergi mana kat Kuantan ni.

3. It just another day!!

Puas hati dengar? :D
1.1.2011 ke 2.1.2011 ke,ia cuma hari yang baru.So aku just ikut flow je r.Hari pon memang akan bertambah.Maksiat yang bertambah ada lar.huhu~
Bila baca post Cek Sara Cute Muet tentang new year,baru terfikir betul gak ek.
hee~ tqtq cek sara cute.eh muet?Bukan Malaysian University English Test lar.
sebenarnya cek sara cute miut. :p

2 comments:

cik tembun ! :) said...

hehe , tol2 !
aku pown da hmpir melupekan hmab2 Allah myketkan aty aku ~ ahgagaa :p
aku doakn die bhgie , ta gune berdndam ! :)
past is past , let bygone be bygones !

zul said...

wah begitu?
bgos lar camtu.lupakan yang lepas :)

Post a Comment