Saturday, August 28, 2010

Thanks wei.

Thanks r wei. Aku tak tau asal malam tadi aku 'emo' sangat. Sebenarnye aku nak cerita what happened malam tadi. Aku ada sukakan seseorang. I mean I fall in love with her a years ago. Until now. Aku sangat sayangkan dia. We spent a lot of time together. Walaupon dia dah berpunya, tapi aku still tunggu dia. Aku ingat lagi time dia 'break' wif her boyfriend last year, aku seolah-oleh berharap sangat she have a look at me. Tapi hampa. Entah macam mana, tau-tau dia da kapel wif sumone else. Mungkin sebab sumone else tu rapat dekat dengan dia kot. Almaklumlah tinggal berdekatan je. Aku ni jauh sikit.

Kitorang banyak bergaduh pasal her past. She still cannot lupakan her 1st love. Aku banyak kali pesan "e***, jadi setia, jadi setia. Lupakan kenangan dulu". Tapi dia masih tak boleh lupakan. Aku cuma takut ko berlaku curang e***. Aku still tunggu dia sampai malam tadi before kitorang gaduh. Kitorang gaduh sebab apa yang aku takutkan da berlaku. She's back to her 1st love for a while(aku tak tau bpe lama dia kapel wif her 1st balik) then she realised yang dia buat silap, dia balik kat pakwe dia yang skang balik.

Aku tak tahu macam mana rasa 1st love tu sampai ko boleh terkenang even a year. Ko kena belajar jadi setia. Walaupun aku cintakan ko, tapi aku tak pernah minta ko datang kepada aku. Aku cuma nak ko fokus on ur study, dan setia wif ur bf. Malam tadi kita msg.

ko : ko tacing ke zul?
aku : eh x r. da ni yang ko nak. apa aku boleh wat?
ko : sory. tapi ko tak tau apa yang da berlaku masa kita lost contact jap ni.
aku : ha?wat happen?
ko : pasal aku and im** dan fa***. macam-macam da berlaku.
aku : kan aku da agak! whats wrong with u e***??

Aku pon mula lar melenting. Mulanya aku ingat aku marah sebab dia curang, tapi entah lar. Bila fikir-fikir balik apa sebenarnya sebab aku marah. Adakah sebab dia tak pernah sedar kehadiran aku selama setahun ini? Oh lupa nak nyatakan. Selama setahun penungguan aku ni, aku sering jadi tempat dia mengadu. Her problem wif family, wif her bf. Aku selesa macam tu. And dia pun tau aku mengharapkan cinta dia. Tapi entah kenapa, dia tak boleh rasa semua tu.

Aku sayangkan ko. Tapi entah lar. Kalau boleh, aku sentiasa nak ada di sisi ko. Family aku da kenal ko, alhamdulillah family ko pun da kenal aku (sebab dulu aku selalu pegi rumah dia). Semua masalah ko dulu, aku tahu. Dan aku masih simpannya, E***. Bila jadi begini, aku memang tak nak pergi. Tak tahu apa pasal. Aku cuma nak ko, lupakan apa yang dah lepas. Jadi kuat. Thanks sangat sebab selama ni, selalu hepykan aku :)

10 comments:

Daeng Irra said...

almak!sdih plak aq bc story ko nie zul..
pape pon trus kuat ea hdpi bnda2 nie sume..=)

zul said...

:D
thanks kawan.

ashamie said...

beb!! mgkin blom mse nye..or mgkin bkn jdoh ko ..sabar eyh

zul said...

tu r.aku akan stay strong :)

AyuuSalvatore said...

totally agreed with ashamie :)

just wait and see. u deserve more :)

zul said...

Sayang korang :)

Masturah Idrus said...

jgn pergi pada yang kita syg, pergi pada yang syg kita.

bukan aku nak kutuk, ko tak rase ke dat gurl tukar2 partner macam tukar baju? watch out for this type of lady yg mungkin akan luka kan ko ketika korang bersama as a couple nanti.

anyway, jangan buta kerna cinta manusia. :)

zul said...

thanks sbb nasehat mas :)

p/s : sbb xde yg syg aku r, aku g kepada yg aku syg. Joking :p

Anonymous said...

kuatkan semangat...

zul said...

InsyaAllah.

Post a Comment