Friday, August 27, 2010

Kawan-Kawan



Salam ~ ~
Tak tahu kenapa rasa nak bercerita mengenai sahabat handai aku semua lak ni. Ahahaha. So mula dari sekolah rendah dulu lar erk? (Aku bercerita tak ikut turutan sape lagi penting tau. Takmo ada sesape yang terasa hati plak. Ok aku start dengan Zarol Hamidi bin Mazlan. Anak Pakcik Lan Panjang si memang rapat dengan aku dari sekolah rendah lagi. So many things kitorang treasure bersama. Kan Zarol kan? Dari pergi kokurikulum sampai ke ponteng sekolah, semua kitorang buat bersama. Lagi 1, kitorang selalu gak lepak Cyber Cafe kat andalas tu dulu. Semua tu gara-gara pengaruh si Shahrul Asyraf Bin Sapri.

Ahaha Shahrul ni plak selalu bawak pengaruh. Eh eh eh. Bukan semua pengaruh negatif, banyak gak pengaruh positif nya. Ahahaha jangan berfikiran negatif korang ni. Kitorang bertiga memang rapat dari kecik. Tapi bila Shahrul pindah, then aku pulak pindah, kitorang bertiga da LOST. TOTALLY LOST. Lost contact, lost friendship and so on. Tapi now tak tahu how kitorang manage jumpa balik and lepak king semula :D
(rasa-rasanya jumpa dalam facebook balik kan?)

Next Noorhidayu Binti Yussof. Minah ni senget. Eh bukan. Comot sebenarnya. Sebab dia 1 team dengan aku dulu masa sekolah rendah iaitu Team Comot-comot. Kitorang x HOT ok?? :p Dia ni hepy go lucky, mata bulat, badan tak berapa nak bulat kot? Ahaha jangan marah ek cik ayu. Tapi dia pernah lupakan aku masa sekolah menengah. Tak mo r nyatakan why. Tapi aku tau dia sedar her mistake and now she's better and better. Dah makin lawa kot skang :p

Jija and Lop. Atau nama penuhnya Raja Nor Atiqa and Raja Muhammad Rafiq(aku pon tatau asal nama korang tiba-tiba jadi jija dan lop) Korang r kawan sepermainan aku!!!!! Korang da r sebaya, mati-mati aku ingat korang kembar masa mula-mula kenal. Ahahaha. Tapi rupa-rupanya berbeza bulan. Kalau takde korang, tak tahu lah sape lar yang nak temankan aku main kat court berek tu dulu. Ekekeke.

Raja atau nama penuhnya Raja Aishah. Walaupun ko masuk sekolah lambat sikit dari yang lain, tapi tak tahu why kita still manage untuk berhubung kan sampai sekarang? Walau kita tak berapa rapat kat sekolah dulu, tapi ko lar punca aku dapat berhubung dengan Shahrul balik. Tak tahu pulak aku boleh track Shahrul kat facebook. Thanks ek. Sape cakap kita tak ada kenangan together? Ada r. Dulu aku selalu kacau ko, kan kan kan? :p

Edited(tambah sebab tertinggal,pukul lar aku wahai kawan :D,sesungguhnya peringatan tu yang buat kita saling ingat-mengingati)

Ha, ada lagi sorang ni yang sering jadi peneman suka dan duka aku. Nama dia Aminuddin, dia dulu gemok. Oh ya, besar macam aku! Ahahaha tapi tak tahu kenapa sekarang dia sudah tough. Kitorang banyak buat kerja bersama. Kerja yang dimaksudkan ialah ponteng tuisyen! Ahahaha peristiwa ni berlaku masa darjah 5 dan 6. Kitorang lah kaki ponteng!!! Apepon sekarang kitorang da jaoh. Really jaoh :(

Lagi sorang, Fazlee,digelar oli. Ni lagi sorang, start darjah 5 baru kitorang rapat. Dia ni kan.. gila counter-strike. Ala game yang main tembak-tembak tu. Sampai kitorang terbawak-bawak ke dalam kehidupan sebenar. Nak tahu macam mana?? Rumah oli ni terletak di tingkat 5, manakala rumah aku bawah sekali. So setiap kali, aku nampak oli kat atas, aku jerit "Fire in the hole". Ahahaha. Kelaka kan? Tu r aku dengan oli kecik2. Tapi skang, Oli da ada member ag rapat dari aku :)


Ha ni lar nama-nama yang rapat dengan aku sampai sekarang.

Nak cerita lagi,memang ramai. Sangat ramai. Nanti aku ada masa,aku cerita pasal sekolah menengah plak ek?

p/s : sori lar.sebenarnye, aku tak hafal nama penuh korang. Just tulis je. Kalau salah, pukul je aku. :p

11 comments:

ⓝⓞⓡⓘⓨⓐⓣⓢⓤ ⓢⓔⓣⓐ said...

Ala aku takde..

zul said...

ades raja. ko kawan di cyber cafe.
nanti aku cerita ag ek?
feel free tok jd follower :)

AyuuSalvatore said...

oi2. nama aku salah 2!

NOORHIDAYU YUSSOF!

ehehehe.. thank u for being such a good friend n of course u are mean something to me dear. ilysm :)

zul said...

ahaha.kan aku da kate,kalau salah,pukul je aku :p

t aku edit blik ek :)

AyuuSalvatore said...

dush3!!! pasni lupe lg siap ko! HAHAA

zul said...

baik :D

AyuuSalvatore said...

betulkan lekas. haha

zul said...

suda.hee :)

ashamie said...

hahaha..
nme pnuh aq raja siti nuraishah la zul nsi gorg..hee:D

zul said...

lar yeke :p

Anonymous said...

lorh...time niaga burger xda??
time bulan pose??
haha...lepak kt surau konon qiammullai...haha..mok skali..adib gamz...hisham...curi2 moto bwk kuar jln2 merempit satu andalas...men mercun...hahaha

Post a Comment