Friday, August 27, 2010

My Family.

Kat profile aku pun aku da mentioned serba sedikit mengenai diri aku. Tapi kali ini, aku akan cerita lebih detail lagi mengenai diri aku. Im Muhammad zul azren, dilahirkan di Hospital Besar Kajang pada 30/11/1990. Mempunyai seorang ibu tunggal yang cekal dan tabah, iaitu Norsham Binti Khalil. Thanks mama sebab menjadi seorang yang amat cekal dan tabah walaupun hanya kamu seorangan. Oh ya lupa nak mentioned why i called my mom single mother. My parents divorce when im 16. Sebabnye? Well its all my dad fault. Jangan tanya kenapa, because i know everything.


Selain itu, saya ada 3 lagi adik di bawah saya. Anak yang ke2, Nurul Izma Izzati. Seorang yang banyak cakap, degil, kuat ilang mood and macam2 lagi. Kitorang sering bergaduh. Pernah sekali kitorang bergaduh sampai tak bertegur almost 1 year. Aku nangis sorang-sorang pon pernah bila fikir balik. I miss old the moment we have together, izma. Abang nak ko tau, abang pentingkan ko. Kadang-kadang abang marah sebab nak ko jadi baik. Maafkan abang.


Adik aku yang seterusnya, Muhammad Zul Akmal. Kalau korang tak kenal dia, mungkin korang akan cakap "Oh budak nakal ni". Tapi sebenanrnya TAK. Dia seorang adik yang baik. Mungkin cuma kurang perhatian dan mungkin juga sebab kesan dari penceraian my parents dia jadi agak nakal sedikit. Tapi kan, dia stylo. Mungkin sebab dia kurus + tinggi, thats why nampak macam tu. He's an etlit. Dia main bola sepak dari kecik lagi. Aku r coach dia. AHAHAHA. 


Yang last skali, Nurul Nabila Natasha. Paling comel, paling cute and paling cantik.  Kat rumah, slalu sangat gaduh dengan akak dia, Nurul Izma Izzati pasal benda-benda kecik. Tapi kan Tasha, Abang selalu menangis sebab Tasha. Tasha dapat duduk 1 rumah dengan ayah cuma dalam 4 tahun je. Tasha mesti rindu ayah kan? Abang faham. Kadang-kadang abang tahan air mata bila tanya abang macam-macam soalan. Abang tak nak nangis sebab abang tak mahu orang tahu abang sedih. Lagi-lagi mama. Kalau abang nangis, abang tahu, mama pon mesti nangis.


Ni lar family aku yang kecik ni. Kiorang ada 5. Dan akan stay hanya 5! :D

2 comments:

AyuuSalvatore said...

family first forever :)
be strong babe!

bile nk tulis sal kitorg? hahahaha
-ayu-

zul said...

da tulis ba.. :)

Post a Comment