Friday, October 15, 2010

Puteri Hidupku.

Salam.
Tak tahu kenapa harini aku sebaksebak sangat.
aku teringatkan adik bongsu aku :(

Tasha, abg mintak maaf. Abg selalu marah,pukul tasha kan?
Abg bukan apa. Abg nak tasha takut pada seseorang.
Kita dah lar hidup tanpa ayah. So abg xnak lar perangai tasha jadi teruk.
Tasha je adik yang boleh abg bentuk. Adik2 abg lain semua da besa.
Bila tego sket je marah, xpon merajuk.




Jadi abg harap, tasha takkan marah abg kalau tasha ingat abg pernah marah tasha,pukul tasha.
abg cuma nak tasha berdisiplin. Kadangkadang lepas pukul tasha, tasha tak tahu abg nangis.
Abg sgt sygkan tasha.Betul.Tak tipu.
Bila kat sekolah tasha ada majlis sign report card. Mama plak bz jaga anak orang.
Tasha tanya abg, "kenapa ayah tak datang sign buku tu?"
Abg janji syg. Abg habis belajar, tiaptiap tahun abg akan pegi buat benda tu.
Abg akan jadi ayah tasha.Sbb abg da lama amek peranan tu sejak ayah tinggalkan kita :(


p/s:taktau kenapa sebak sgt ni.I juz miss u tasha.

6 comments:

palil_az said...

dude..kuat smgt ko...ada kesngn akn dtg bg ko...

zul said...

xde maknanye kesenangan.

Daeng Irra said...

kuat ckit zul..
allah 2 maha pyayang..
mngkin ad ssuatu tok ko dkmdian ari..
spe tau kn..=)

zul said...

thanks topo.
entah lar.aku rindukan sgt2 adik aku ni.

Bahiyah H. said...

saba bebanyak tau zul .
be a strong bro fer ur lil sis . (:

zul said...

thanks byah.
i will stay strong.
eh be strong tu bukan ayat zul tok byah dulu ek? :p

Post a Comment